NL
FR

FAQ

1. Klik op het icoontje boven in het midden

2. Vul het inschrijvingsformulier in. Vermeld uw: 

                a. E-mail         

                b. Paswoord 

                c. Persoonlijke informatie

                d. Gegevens

Het aanmaken van uw account duurt maar een paar minuten en stelt u in staat om toegang te hebben tot allerlei nieuwe hulpmiddelen als :

· Mijn bestellingen : al uw bestellingen in een oogwenk

· Mijn favorieten : onthoud je favorieten om ze gemakkelijker terug te vinden. Klik maar op het tabblad « Toevoegen aan favorieten » dat u op elke productpagina vindt.

· Mijn persoonlijke gegevens : deze pagina vermeldt al uw persoonlijke gegevens. U kunt ze wijzigen en updaten wanneer u dat wilt.

Hebt u een vraag ? Gelieve contact met ons op te nemen op het nummer +32 (0)51 30 08 399 of per mail via info@hanabe.be

Na het selecteren van al de producten die u wenst te ontvangen, hoeft u maar op het tabblad « winkelmandje » te klikken, boven rechts. Handel dan als volgt.

Procedure

1. Klik op « winkelmandje »

2. Log in op uw profiel (als dat nog niet het geval is) of maak een profiel aan

3. Kies uw betalingswijze (Ogone, PayPal, Maestro, MasterCard, Visa)

4. Valideer uw winkelmandje

5. Wacht op de bevestigingsmail

Hebt u een vraag ? Gelieve contact met ons op te nemen op het nummer  +32 (0)51 30 08 39 of per mail via info@hanabe.be .

Zodra uw bestelling is geplaatst en uw betaling aanvaard, vertrouwen we uw pakket aan onze transporteurs Bpost of GLS, die u een mail stuurt waarin u zowel uw pakketnummer vindt als allerlei inlichtingen die u in staat stellen de datum, de tijd en het adres van de levering te veranderen, als u het wenst.

Als u niet thuis bent, laat de GLS-chauffeur u een bericht achter waarin hij zijn volgende passagetijdstip aangeeft. Als het u niet past, hoeft u alleen maar contact met hem op te nemen.
Als u de tweede keer weer niet thuis bent, laat de GLS-chauffeur een bericht achter met de adressen waar u binnen de tien dagen uw pakket kunt ophalen.

De Bpost-chauffeur laat een bericht achter, een dag later kunt u uw pakket afhalen in een Bpost afhaalpunt in uw buurt. 

Voor meer informatie over de opvolging van uw pakket kunt u uw trackingnummer ingeven op https://gls-group.eu/BE/vl/pakket-volgen?match=. of https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl

Vanaf een bestelling van € 39 vallen de verzendkosten van € 4,95 weg voor leveringen in België.

Voor bestelling vanuit Luxembourg, Nederland en Frankrijk vallen de verzendkosten van € 9 weg vanaf een bestelling van € 59.

Opgelet:

Onderstaande leveringen zijn alleen van toepassing op verzendingen binnen België.

Indien uw bestelling geplaatst en betaald is voor 16:00, dan wordt deze de volgende dag nog geleverd.

Besteld op maandag, bezorgd op dinsdag;

Besteld op dinsdag, bezorgd op woensdag;

Besteld op woensdag, bezorgd op donderdag;

Besteld op donderdag, bezorgd op vrijdag;

Besteld op vrijdag, bezorgd op maandag;

Besteld in het weekend, bezorgd op dinsdag. 


Bestellingen voor Luxembourg, Nederland en Frankrijk worden ook nog dezelfde dag verzonden maar levering neemt 2 tot 5 werkdagen in beslag. 

U heeft het recht gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen deze zonder opgave van redenen te retourneren. Stuur het betreffende artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de factuur of pakbon en in een deugdelijke verpakking. Het aankoopbedrag en de verzendkosten van de heenzending worden uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de melding dat u de overeenkomst wenst te herroepen gerestitueerd. We mogen wachten met terugbetalen, totdat we de betreffende goederen hebben ontvangen of u heeft aangetoond deze te hebben teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerder valt. LET OP: De verzendkosten voor heenzending worden enkel gerestitueerd wanneer u de volledige bestelling retourneert. De kosten van retourzending komen voor uw rekening, tenzij het een duidelijke fout betreft van HaNaBe. In het geval van een fout van HaNaBe, dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice. 


Na aankoop in een winkel of online is het ruilen of terugbetalen van artikelen als verzorgings-, styling- of make-upproducten om duidelijke hygiënische redenen niet mogelijk bij ons.

Wenst u om het even welk ander artikel te ruilen, gelieve de onderstaande procedure te volgen:

Verkoop op internet

De cosmetica, vergankelijke producten of elektro-apparaten (ook werden die maar één keer gebruikt) mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. U mag de gekochte apparaten uitproberen (d.w.z. bij voorbeeld de goede werking van de aan- of uitknop of van de temperatuurregelaar controleren), maar u mag ze in geen geval gebruiken.

U kunt immers verantwoordelijk worden gehouden voor de waardevermindering van goederen wegens behandeling voorbij wat nodig is om de goede werking ervan vast te stellen. 

Verkoop in de winkel

U begeeft zich naar de HaNaBe-winkel uit eigen initiatief om er een product te kopen. De verkoop wordt dan ook in ons gebouw gesloten. De wet biedt u geen mogelijkheid om eraan te verzaken.

Er wordt geen terugbetaling voorzien in geval van aankoop in een winkel.

Al uw bankgegevens worden tegen piraterij beschermd dankzij een betrouwbaar encryptiesysteem. Wij garanderen u dat uw gegevens niet door onze interne server zullen worden opgenomen of onthouden. Enkel het bedrag van uw aankopen en de bevestiging van uw betaling zullen worden behouden. Hebt u vragen in verband met de procedure? Gelieve contact met ons per mail via info@hanabe.be.